برترین سایت های معتبر در رشته مهندسي پزشكي

برترین سایت های معتبر در رشته مهندسي پزشكي

سايتهاي معتبر در رشته مهندسي پزشكي

BMES
این سایت به معرفی رشته مهندسی پزشکی و موارد جانبی این رشته می پردازد. در سایت می توان به مواردی مثل: ژورنال های مهندسی پزشکی ، مراکز خدمات رسانی ، موسسات بین المللی مهندسی پزشکی ، بولتن منتشر شده موسسه BMES و اخبار و رویدادهای مهندسی پزشکی برخورد نمود. همچنین اطلاعاتی درباره کاربرد الکترونیک در مهندسی پزشکی ، فصل هایی از کتب منتشر شده و LINK به سایت های مرتبط به مهندسی پزشکی را می توان در سایت مشاهده کرد.

BME NET
سایتی است که به ارائه مطالبی درباره مهندسی پزشکی می پرازد. این مطالب شامل عناوین منابع اطلاعاتی و آموزشی ، کنفرانس های برگزار شده ، جوامع فعال در مهندسی پزشکی ، امکانات SEARCH در سایت ، انتشارات موسسه ، اطلاعات دانشگاهی و علمی و اخبار و رویدادهای مهندسی پزشکی می باشد.

http://www.cvistec.com/‎
این سایت به معرفی خود و تولیدات خود و فناوری های انجام شده و سرویس ها و پشتیبانی های خود می پردازد. چند نرم افزار آنالیزی هم در این سایت به چشم می خورد

.fbresearch
این سایت به تاریخچه علم پزشکی و توسعه سلامتی می پردازد . همچنین مطالبی را در رابطه با حیوانات می توان در این سایت یافت. در این سایت منابع ژورنالی و منابع علمی مختلفی نیز مشهود است. اخبار و یافته های جدید پزشکی و مهندسی پزشکی را نیز می توان در این سایت یافت.

MED WEB
این سایت مربوط به دانشگاه EMORY می باشد. در این سایت می توان مطالبی را در رابطه با معرفی MED WEB  و همچنین سایت های جدید و مربوط ، یافت. در این سایت مطالبی در رابطه با علم بیو لوژیک ، بیماری ها ، داروها ، مراقبت های پزشکی ، بیمارستان ها ، سلامت ذهنی و اجتماعی ، درمان های فیزیکی و بسیاری موارد مربوط وجود دارد.

BIOMED IMAGE ARCHIVE
این سایت شامل آرشیوی از تصاویر مختلفی در زمینه رشته های بیو مدیکال می باشد و می تواند برای یادگیری مطالب و حتی تدریس مفید واقع شود.

NABR
در این سایت می توان عضو شد و خدماتی را دریافت کرد. می توان مطالبی در زمینه تحقیقات بیو مدیکالی را در این سایت یافت.

WHITEHEAD  INSTITUTE  FOR BIOMEDICAL RESEARCH
این سایت ارائه کننده اخبار تحقیقات انجام شده، برنامه های عمومی، مقالات علمی، مطالب فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی می باشد. همچنین در این سایت امکان SEARCH نیز وجود دارد.

IBMS LATEST
این سایت اخبار مفیدی را در اختیار قرار می دهد. همچنین در رابطه با علوم مختلف مربوط به مهندسی پزشکی نظیر علوم آزمایشگاهی ، علوم بیومدیکال ، سلولی ، هماتولوژی و تصاویر مختلف نیز می توان اطلاعاتی را یافت. این سایت به معرفی ژورنالها  و همچنین مجلات نظیر BIOMEDICAL SCIENTIDT هم می پردازد. پدیده های جدید را نیز می توان در این سایت یافت. چشم اندازی از برنامه های آینده هم در این سایت به چشم می خورد. در این سایت می توان عضو شد و اطلاعاتی را دریافت کرد. قابل ذکر است که در این سایت امکان SEARCH نیز وجود دارد.

BIOMEDICAL ETHICS
این سایت به معرفی جدید ترین کتابها و مجلات می پردازد و همچنین دارای ARCHIVE نیز می با شد.

CALYPTE BIOMEDICAL CORPORATION
می توان مطالب مفیدی در قالب PDF در این سایت یافت و به معرفی برخی شرکت ها  و تولیدات می پردازد. همچنین امکان SEARCH نیز در این سایت وجود دارد.

LIFECORE BIOMEDICAL
این سایت به معرفی محصولات خود در زمینه ایمپلنت های دندانپزشکی و محصولات ترمیمی می پردازد که میتوان آنها را به صورت ON LINE هم سفارش نیز داد. همچنین اخبار جدید را با قابلیت SEARCH در اختیار می گذارد.
idbiome
این سایت یعنی ID  BIOMEDICAL مربوط به یک کمپانی است که  در زمینه تولید، توسعه ، تحقیقات، ساخت و فروش واکسن فعالیت دارد.
elsevier
این سایت که ELSEVIER  نام دارد که به معرفی انفورماتیک بیو مدیکال می پردازد و در آن می توان ژورنال ها و محصولات مربوط را یافت. همچنین در این سایت می توان به لینک های دیگری نیز دسترسی پیدا کرد.

BTI
این سایت بیشتر در زمینه وسایل آزمایشگاهی نظیر کیت های آزمایشگاهی و آنتی بادی ها فعالیت دارد.

http://southmed.usouthal.edu/library/‎
این سایت مربوط به دانشگاه ALABAMA  می باشد که به معرفی دانشگاه ، سرویس های آن ، همچنین رشته های پرستاری و پزشکی و بیمارستان های مربوط به این دانشگاه می پردازد. که در این سایت می توان به کتابخانه و ژورنال ها به صورت ON LINE  دسترسی داشت، و حتی با کتابدار به صحبت پرداخت.

http.medwebplus.com/‎
این سایت یک MED WEB  می با شد که در آن امکان  SEARCH در زمینه علوم پزشکی پرداخت.

http://www.pbrc.edu/‎
این سایت مربوط به مرکز تحقیقات بیو مدیکال  PENNINGTON می باشد که در آن می توان به اخبار و تحقیقات دسترسی داشت و در آن امکان SEARCH نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که قسمتی از این سایت به SEARCH شغل ، اختصاص یافته است.

http://www.abcc.ncifcrf.gov/‎
این سایت ABCC  نام دارد که در ابتدا به معرفی خود ، شغل ها و پشتیبانی هایش می پردازد و در حقیقت با دیدن تصویر DNA در بالای صفحه اصلی این سایت می توان ساختار این سایت را درک کرد. در قسمت SCIENCE این سایت می توان به تحقیقاتی که در این مرکز انجام شده است دسترسی داشت.همچنین این سایت به معرفی رشته ها و ساختارهای رشته های مربوط می پردازد.در این سایت همچنین آخرین اخبار، تازه های آموزشی و سمینارها واخباری در رابطه با مثلا مدلسازی مولکولی خود نمایی می کند.

http://www.novabiomedical.com/‎
این سایت NOVA BIOMEDICAL نام دارد که از خود به عنوان رهبر تکنولوژی BIOSENSOR جهان نام می برد. میتوان گفت این سایت بیشتر جنبه تجاری دارد.

http://www.library.ucla.edu/libraries/biomed/‎
این سایت UCLA BIOMED LIBRARY  نام دارد. در این سایت امکان SEARCH وجود دارد که می توان به ژورنال ها  و کتاب ها و مقالات مفید و جالبی در زمینه الکترونیک دست یافت و در حقیقت می توان گفت که این سایت برای گرایش BIO ELECTRIC  رشته مهندسی پزشکی می تواند مفید باشد.

http://www.altruisbiomedical.net/‎
این سایت ALTRUIS  BIOMEDICAL  NETWORK نام دارد که در مورد سلامت مردان ، زنان ،تحقیقات انجام شده، کاردیو لوژی ، سرطان ،نورولوژی و اندوکرینولوژی اطلاعاتی را در اختیار قرار می دهد.

http://www.biosupplynet.com/‎
این سایت BIOSUPPLY NET  نام دارد که میتوانم در آن به SEARCH  در مورد شرکتها و محصولات آنها و همچنین کیتهای مختلف  پرداخت. در این سایت همچنین می توان به اطلاعاتی در مورد دستگاه های انکوباتور ، شیکر ، الکترو فورز ، کروماتو گراف و … دست یافت. در این سایت دسترسی به ژورنال های مربوط نیز میسر است.

http://invention.swmed.edu/argh/‎
در این سایت می توان به ابزارهای جستجو برای بدست آوردن مطالب و تحقیقات درباره مهندسی پزشکی دسترسی پیدا کرد . امکان وارد کردن کلمات کلیدی و جستجو بر مبنای آنها و همچنین جستجو بر اساس موضوعات را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://bigwww.epfl.ch/‎
این سایت EPFL نام دارد که در حقیقت در زمینه تصویر برداری فعالیت دارد. در این سایت می توان به اخبار و پدیده های جدید ، سمینارها ، تحقیقات ، موقعیت های شغلی و آموزشی دست یافت.

http://www.responsebio.com/intro.htm
این سایت RESPONSE  BIOMEDICAL  CORP نام دارد که مربوط به یک شرکت چینی است و به معرفی شرکت ، تولیدات ، خدمات پس از فروش و اخبار جدید می پردازد. همچنین در این سایت امکان  SEARCH نیز وجود دارد.

http://www.biomed.org/‎
این سایت BIOMEDICAL RESEARCH FOUNDATION OF NORTHWEST LOUISIANA نام دارد و مربوط به دانشگاه ایالت LOUISIANA می باشد و به معرفی مراکز  تحقیقاتی و همچنین توموگرافی و… می پردازد.

http://www.bme.gatech.edu/‎
این سایت مربوط به بخش مهندسی پزشکی دانشگاه EMORY است و به معرفی دانشگاه و فعالیتهایش ، تحقیقات و اخبار . پدیده های جدید می پردازد. همچنین امکان SEARCH هم در این سایت وجود دارد.

http://www.bu.edu/dbin/bme/‎
این سایت BU BME نام دارد که در آن آخرین تحقیقات ، اخبار وپدیده های مهندسی پزشکی را می توان یافت. این سایت مربوط به دانشگاه TON  می باشد و به معرفی رشته مهندسی پزشکی ، حوزه کاری یک مهندس پزشک ، اطلاعاتی در رابطه با پروژه های در حال انجام و مطالب PDF متناسب با این رشته می پردازد.

http://www.biomed.lib.umn.edu/bis/bismain.html
این سایت مربوط به بخش کتابخانه دانشگاه MINNESOTA  می باشد و می توان مطالب پزشکی مربوط به مهندسی پزشکی را در آن یافت.

http://www.healthsystem.virginia.edu/internet/bio-ethics/‎
دانشگاه ویرجینیا تعلق دارد . در سایت به معرفی مرکز مهندسی پزشکی دانشگاه نیز پرداخته می شود . امکان مشاهده عناوینی از قبیل اساتید و دانشجویان مرکز ، انتشارات ، آموزش ، خبرنامه های مرکز ، برنامه ها و تحقیقات در بیرون از دانشگاه ، تاریخچه مرکز مهندسی پزشکی و LINK در این سایت امکان پذیر می باشد .

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=Books
این سایت NCBI نام دارد و لیست کاملی از کتابهای مربوط به دروسی مانند بیو شیمی ، فیزیو لوژی و مانند آنها را ارائه می کند.

http://ibj.pasteur.ac.ir/‎
این سایت  IBJ ‪( IRANIAN BIOMEDICAL JOURNAL )‬ نام دارد و میتوان از طریق آن به ژورنالهای متفاوتی دسترسی داشت.

http://www.fbe.org.au/‎
این سایت FBE ‪(FLINDERS BIOMEDICAL ENGINEERING )‬ نام دارد که در آن می توان به فعالیتهای این موسسه ،اخبار جدید ، کتابخانه و لینک به سایت های مربوط دسترسی داشت.

http://www.pbrc.hawaii.edu/‎
این سایت به معرفی مرکز تحقیقاتی مهندسی زیست پزشکی اقیانوس آرام مرتبط با دانشگاه هاوائی می پردازد . در سایت می توان به عناوینی از قبیل برنامه های موسسه ، آموزش ، امکانات ، اعضا ، تحقیقات ، امکانات جستجو در مطالب سایت ، ابزارها و سایت های مرتبط برخورد کرد .

http://www.smbs.buffalo.edu/‎
این سایت به معرفی مرکز مهندسی زیست پزشکی و دارو شناسی دانشگاه BUFFALO می پردازد . در سایت می توان عناوینی از قبیل اخبار و گزارشاتی از رویدادها ،  تحقیقات ، دپارتمان ها ، آموزش ، منابع آموزشی ، امکانات جستجو در مطالب سایت و LINK به سایت های مرتبط را مشاهده کرد .

http://www.biomedsys.com/‎
این سایت BIOMEDICAL SYSTEMS  نام دارد که به معرفی دستگاه های تصویر برداری نظیر CT ، MRI , PET , ULTRASOUND اشعه X و آنژیو گرافی می پر دازد. همچنین مو قعیتهای شغلی را هم معرفی می کند.

http://www.spr.it/‎
این سایت HSR نام دارد که مربوط به یک پارک فناوری است که در حقیقت این مرکز به تعلیم و کمک به پژوهشگران می پردازد و در زمینه برگزاری کنگره ها و پا گرفتن شرکت های جدید فعالیت دارد. در این سایت می توان به کتابخانه این مرکز نیز دسترسی داشت. همچنین در این سایت امکان SEARCH نیز وجود دارد.

http://www.bret.org.uk/‎
در این سایت با مرکز تحقیقات بیومدیکال و آموزش مهندسی زیستی آشنا می شویم . در سایت می توان به آموزش مباحث پزشکی و زیست پزشکی از طریق حیوانات آزمایشگاهی آشنا شویم . اخبار مربوط به حیوانات آزمایشگاهی ، مراقبت از حیوانات مورد آزمایش ، منابع اطلاعاتی درباره انواع حیوانات و کاربرد آنها در انواع تحقیقات و INDEX موضوعی سایت را می توان از عناوین مطرح در سایت نام برد .

http://bmew.bme.ohio-state.edu/bmeweb3/
این سایت مربوط به فعالیتهای مرکز مهندسی پزشکی ایالت OHIO می باشد که به معرفی این مرکز و فرصت های شغلی می پردازد.

http://www.qrscard.com/‎
این سایت PULSE BIOMEDICAL INC نام دارد که به ساخت دستگاه های EKG , ECG  و DEFIBRILLATOR می پردازد. در این سایت می توان آخرین و جدید ترین ساخته های این مرکز را مشاهده کرد.

http://www.ibib.waw.pl/eindex.php
این سایت IBIB PAN نام دارد که مربوط به یک مرکز مهندسی پزشکی در هلند است. و بیشتر در زمینه علوم بیو سایبرنتیک فعالیت دارد. در این سایت می توان به کتابخانه ، ژورنال ها و مراکز  تحقیقاتی وابسته دسترسی داشت . همچنین این مرکز سرویس های خارجی را نیز داراست و شماره تلفن و فاکس و E-MAIL این مرکز نیز در سایت مشاهده می شود.

http://www.hbi.dmr.or.ir/‎
این سایت HBI NET نام دارد که در مورد تحقیقات پزشکی و جدیدترین یافته ها فعالیت دارد.در این سایت می توان به ژورنال ها و CLIP هایی در زمینه پزشکی دسترسی داشت که می تواند بسیار مفید واقع شود.در ضمن لازم به ذکر است که این سایت ، یک سایت ایرانی می باشد.همچنین امکان LINK به سایت های دیگر نیز وجود دارد.

http://www.hri.org/whba/‎
انجمن بین المللی مهندسی زیستی در این سایت به ارائه مطالبی درباره این رشته می پردازد . فرضیات ، پیش زمینه ، کنفرانس ها ، امکانات عضویت در سایت ، ژورنال های آموزشی ، LINK های مرتبط و اطلاعات را می توان از عناوین این سایت نام برد .

http://www.bmenet.org/BMEnet/db?action=list_by_keyword&keyword=job&ncolumns=1
این سایت BME NET JOB OPENING  نام دارد که به معرفی موقعیتها ی شغلی و دانشگاه های فعال در زمینه مهندسی پزشکی می پردازد.

http://www.biomed.ee.ethz.ch/‎
این سایت IBT نام دارد که مربوط به یک مرکز مهندسی پزشکی است که به ارائه جدیدترین اخبار ، پروژه های تحقیقاتی ، فعالیت های در حال انجام می پردازد. همچنین می توان در این سایت عضو شد و از خدمات دیگری نیز بهره برد.

http://www.cambridgebiomedical.com/‎
این سایت به مرکز آموزش مهندسی زیست پزشکی ( بیومدیکال ) در دانشگاه کمبریج تعلق دارد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره تست های بیومدیکال ، رفرنس های مورد استفاده در لابراتوار و اخبار جدید را مطالعه کرد .

http://www.bme.utexas.edu/‎
این سایت مربوط به مرکز مهندسی پزشکی دانشگاه TEXAS می باشد که به معرفی فعالیت های دانشگاه ، تحقیقات انجام شده و سمینارهای برگزار شده می پردازد. در این سایت میتوان آخرین اخبار را با تصاویر مناسب یافت.

http://www.answers.com/biomaterial&r=67
این سایت مربوط به گرایش بیو مواد رشته مهندسی پزشکی است که به معرفی اخبار و تصاویر مربوط ، بلاگ ها و تولیدات در این زمینه می پردازد.همچنین در این سایت امکان SEARCH  و LINK به سایت های دیگر وجود دارد.

http://www.eng.uci.edu/‎
این سایت مربوط به بخش مهندسی پزشکی دانشگاه کالیفرنیا است و به معرفی اخبار و پدیده ها ، موقعیت های شغلی و تحقیقاتی می پردازد.

http://www.biomaterials.org/‎
در این سایت می توان با جامعه بیومواد آشنا شد . در سایت به ارائه مطالب درباره مواد و ترکیبات زنده پرداخته می شود . انتشارات ، همایش ها ، اخیار ، گزارش رویدادها ، دانشجویان موسسه و مرکز اطلاعات فنی موسسه را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.gwctc.commnet.edu/radiologic.html
در این سایت به تکنولوژی به کار رفته در سیستم های رادیولوژی پرداخته می شود . دستگاه های سونوگرافی ، پزشکی هسته ای ، RADIATION TRAPY ، رادیوگرافی از جمله عناوینی اند که در سایت نام برده شده اند .

http://www.gwctc.commnet.edu/allied-health-new/alliedhealth.htm
این سایت به ارائه مطالبی درباره به کارگیری روش های جدید در پزشکی می پردازد . روش ها و ابزار جدید که در علم پزشکی مورد استفاده می گیرند را می توان در سایت مشاهده کرد . همچنین اطلاعات دانشگاهی و نیز اطلاعاتی درباره پرتودرمانی و پرتونگاری و دستگاه های مربوط به آن را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.mcphs.edu/ap/hs/hs_rs.shtml
سایت MCPHS که زیر نظر دانشگاه بوستون اداره می شود ارائه کننده مطالبی درباره علم رادیولوژی می پردازد . مطالب زیادی را می توان درباره موضوع سایت در منوی ارائه شده مشاهده کرد .

http://www.cme-heartfailure.net/index.cfm?launch=1
در این سایت به مطالبی درباره قلب و روش های تصویر برداری از آن پرداخته می شود . منابع اطلاعاتی ، امکان ثبت نام در سایت ، روش های مختلف ، تازه ها ، خبرنامه ، اخبار ، DOWNLOAD و LINK به سایت هایی با همین موضوع را می توان در این سایت مشاهده نمود .

http://www.mo-media.com/radiography/‎
این سایت با نام رازهای رادیوگرافی به ارائه مطالب آموزشی درباره علم رادیوگرافی به علاقمندان و متخصصان می پردازد . توضیحات مفصلی در سایت درباره رتدیوگرافی موجود میباشد که برای اطلاع از آنها می توان به سایت رجوع کرد .

http://www.auntminnie.com/FormsLogin.asp?‎/index.asp?sec=sup&sub=xra&Pag=def
این سایت به ارائه مطالب گسترده ای درزمینه رادیولوژی می پردازد . برای بهره گیری از امکانات سایت ابتدا باید به عضویت آن درآمد . سپس می توان مطالبی از قبیل اخبار رادیولوژی ، همایش ها ، مراکز آموزشی ، مرکز اطلاعات فنی ، کتابخانه الکترونیکی ، پزشکی هسته ای ، رادیوگرافی ، انواع سیستم های CT,MRI , PACS , RIS ، ابزارهای تصویربرداری هسته ای ، امکانات جستجو در مطالب سایت و LINK به سایت های مرتبط را در این سایت مشاهده کرده و درباره هرکدام به کسب اطلاعات پرداخت .

http://mri.med.yale.edu/‎
سایت مرکز تحقیقات MRI به نام YALE در این سایت به ارائه فعالیت های خود در این زمینه می پردازد . عناوینی چون اطلاعات اعضا ، خدمات ، نرم افزار های MRI ، سمینارها ، اخبار و تازه ها ، کتابخانه ، علوم BIOIMAGING و گروه تصویر برداری هسته ای را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.radiology.unimelb.edu.au/‎
این سایت به دپارتمان رادیولوژی دانشگاه ملبورن استرالیا تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو در مطالب سایت قرار داده شده است . همچنین می توان عناوینی ازقبیل MRI و MRS ، تحقیقات ، مقاطع تحصیلی ، کتابخانه ، گالری تصاویر ، همایش ها و اخبار را در این سایت مشاهده نموده و درباره آنها به کسب اطلاعات پرداخت .

http://www.medicaldevicesonline.com/mdt/‎
این سایت به نام MEDICAL DEVICE TECHNOLOGY به ارائه اطلاعاتی درباره ابزارها و وسائل به کار رفته در پزشکی در مجله ای به همین نام می پردازد . در سایت می توان عناوینی همچون امکان ثبت نام ، تصاویر و فیلم ها ، مجله ، شماره قبلی مجله ، اخبار ، آرشیو مجلات ، گزارش رویدادها و عناوین مجله اخیر را مشاهده کرد .

http://symmetry.sjm.com/‎
در این سایت می توان با ابزاری جهت انجام جراحی قلب یا BYPASS آشنا شد . این ابزار جدید می تواند کمک بزرگی برای پزشکان جراح محسوب شود . در سایت اطلاعاتی درباره این ابزار و فواید آن ارائه شده است .

https://www.pattersondental.com/app.aspx
این سایت به نام DENTAL SUPPLY به ارائه ابزارهای مربوط به دندانپزشکی می پردازاد . در سایت می توان محصولات شرکت ، تکنولوژی به کار رفته در ساخت ابزارها ، خدمات ، تازه ها ، امکانات جستجو و راهنما برای استفاده از محصولات موسسه را مشاهده کرد . انستیتوی تحقیقاتی مهندسی زیست پزشکی ( بیومدیکال ) دانشگاه بوستون ارائه کننده فعالیت های این موسسه می باشد . در سایت می توان تحقیقات انجام شده ، اخبار ، امکانات جستجو در مطالب سایت ، گزارش رویدادها ، خبرنامه موسسه ،  محققان مرکز و امکانات موسسه را از عناوین مطرح در سایت نام برد .

http://www.bret.org.uk/‎
در این سایت به ارائه اطلاعاتی درباره آموزش استفاده از حیوانات آزمایشگاهی برای آزمایشات پرداخته می شود . انواع حیوانات آزمایشگاهی ، شباهت ها و تفاوات انسان با حیوانات آزمایشگاهی ، اخبار درمورد حیوانات آزمایشگاهی ، مراقبت از حیوانات مورد استفاده در آزمایشات و INDEX الفبائی مطالب سایت را می توان از عناوین مطرح در این سایت نام برد .

http://biomed.tamu.edu/‎
در این سایت می توان با دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه تگزاس امریکا و فعالیت های آن آشنا شد . اطلاعات مربوط به دانشکده ، دانشجویان و اساتید موسسه ، مقاطق تحصیلی در دانشکده ، اخبار ، اهداف موسسه ، LINK های مرتبط ، تحقیقات انجام گرفته در دانشکده ، سمینارهای برپا شده و برنامه های این دانشکده را می توان از عناوین مطرح شده در سایت نام برد .

http://www.ebra.org/‎
این سایت به جامعه اروپائی تحقیقات پزشکی زیستی تعلق دارد . در سایت می توان به آخرین اخبار درباره بیومدیکال و دستاوردهای آن دسترسی پیدا کرد . همچنین می توان به بولتن منتشر شده در این موسسه دسترسی پیدا کرد .

http://med.cuny.edu/‎
موسسه آموزشی مهندسی زیست پزشکی در نیویورک در این سایت به معرفی خود می پردازد . تحقیقات ، LINK های مرتبط ، اخبار ، تازه ها ، اساتید ، دانشجویان و برنامه های موسسه را می توان در این سایت مشاهده کرد . همچنین کتابخانه الکترونیکی و اطلاعات فنی BME در این سایت در اختیار علاقمندان قرار داده شده است .

http://www.wabr.org/‎
موسسه تحقیقاتی مهندسی زیستی شمال غربی امریکا را می توان در این سایت ملاقات کرد . تحقیقات موسسه ، موارد آموزشی ، اخبار و تازه های این علم و تازه های پژوهش را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.bm.technion.ac.il/‎
در این سایت می توان با موسسه مهندسی زیست پزشکی به نام TECHNION آشنا شویم . گالری تصاویر ، اطلاعات ، اخبار ، گزارش رویدادها ، آموزش ، خدمات ارائه شده در این مرکز ، منابع آموزشی ، امکانات جستجو در مطالب سایت و LINK به سایت های مرتبط را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.newsanalyzer.com/‎
در این سایت خبری به آنالیز اخبار منتشر شده درباره BME پرداخته می شود . ابزار جستجو در خبرها ، خبرهای صنعتی BME ، بیوتکنولوژی ، بیومواد ، ابزارهای پزشکی و تحقیقات را می توان در سایت از عناوین نام برد .

http://www.spr.it/‎
این سایت به معرفی یک پارک علمی آموزشی که به آموزش اصول زیست پزشکی می پردازد فعالیت می کند . اهداف موسسه ، اطلاعات پارک علمی ، امکانات جستجو ، تحقیقات انجام گرفته و تصاویری از این پارک آموزشی را می توان در سایت مشاهده کرد .

http://www.soton.ac.uk/~mtpbsp/‎
سایت ISVR مربوط به موسسه تحقیقاتی صوت و ارتعاش می باشد که در زمینه سیگنال های زیستی به تحقیق می پردازد . شبیه سازی های زیست پزشکی ، امکان ثبت نام در سایت ، آنالیز سیگنال ها ، شبیه سازی ، مدول های شبیه سازی در حال ساخت و اطلاعاتی درباره بیوسنسورها را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.bme.boun.edu.tr/‎
این سایت به دانشکده مهندسی زیست پزشکی دانشگاه BOGAZICI تعلق دارد . در سایت می توان اطلاعات عمومی درباره BME ، لابراتوارها ، آموزش ، متون علمی بولتن موسسه و LINK به سایت های مرتبط را از عناوین موجود نام برد . همچنین عناوینی چون سمینارها ، تحصیلات و مقاطع تحصیلاتی و کنفرانس ها را می توان در سایت مشاهده کرد .

http://wbiomed.curtin.edu.au/index.htm
این سایت به دانشگاه تکنولوژی CURTIN تعلق دارد که در اینجا به معرفی مرکز آموزشی BME در آن دانشگاه می پردازد . در سایت می توان عناوینی چون اطلاعات عمومی ، تحقیقات ، سمینارها ، منابع آموزشی ، بخش های آموزشی ، اساتید ، دانشجویان ، اخبار و همچنین LINK به سایت های مرتبط را مشاهده کرد .

http://www.harthosp.org/biomedical/‎
بیمارستان و مرکز تحقیقاتی HARTFORD در این سایت به معرفی بخش تحقیقاتی مهندسی زیست پزشکی خود BME می پردازد . در سایت امکانات جستجو وجود دارد . همچنین می توان به عناوینی از قبیل دپارتمان BME ، کتابخانه ، تحقیقات و آگاهی ها ، اخبار ، گزارش رویدادها و LINK به سایت های مرتبط را در این سایت مشاهده نمود .

http://www.novamanufacturing.com/worldleader.htm
این سایت ارائه کننده اطلاعاتی درباره ابزارآلات مربوط به پزشکی می پردازد . راهنمای انتخاب دستگاه های مورد نظر ، تولید و ساخت ، سنسورها ، کیفیت محصولات ، همکاران موسسه و اخبار و تازه ها را می توان از عناوین این سایت نام برد .

http://www.ece.rochester.edu/users/rcbu/‎
در این سایت با مرکز تحقیقاتی سیستم های فراصوتی در Rochester آشنا می شویم . امواج اولتراسوند در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد پیدا کرده است . در سایت عناوینی چون اطلاعاتی درباره مرکز ، اعضا ، تحقیقات ، آینده و امواج فراصوتی و کنفرانس ها را می توان درباره امواج فراصوتی را می توان مشاهده کرد .

http://www.labnetlink.com/‎
در این سایت با موسسه تولیدی LABNET آشنا می شویم که در زمینه ساخت ابزارآلات مورد استفاده در لابراتوارها و آزمایشگاه ها کاربرد دارند به فعالیت می پردازد . اخبار و گزارش رویدادها ، محصولات ، تکنولوژی تولیدات را می توان در سایت مشاهده کرد . ویژگی اصلی سایت امکان مشخص کردن منطقه مورد نظر کاربر در روی زمین و مشاهده فعالیت های موسسه در آنجا می باشد .

http://www.uic.edu/ahs/sbhis/bvis/‎
دانشگاه ILLINOIS در CHICAGO به معرفی مرکز آموزشی و تحقیقاتی خود در زمینه BME می پردازد . در سایت می توان برنامه های موسسه ، تحقیقات ، انتشارات ، گالری تصاویر و اطلاعات عمومی را درباره این دانشگاه مشاهده نمود .

http://www.beaconalliance.org/‎
موسسه مهندسی زیست پزشکی (BME) تحت عنوان BAECON در این سایت به معرفی دستاوردها و پروژه های خود در زمینه مهندسی پزشکی می پردازد .

http://www.me.mtu.edu/~bmes/‎
این سایت به انجمن مهندسان زیست پزشکی میشیگان BMES تعلق دارد . در سایت می توان درباره این انجمن اطلاعاتی بدست آورد . امکان عضویت در انجمن از طریق سایت ممکن می باشد . همچنین می توان همایش ها و LINK را در سایت مشاهده کرد .

http://www.tcsuh.net/‎
موسسه تحقیقاتی TCSUH در این سایت به معرفی فعالیت های خود در زمینه مهندسی پزشکی می پردازد . برنامه های تحقیقاتی موسسه ، گالری تصاویر ، امکانات جستجو در سایت ، خبرنامه ،Magnetocardiography و MRI و تحقیقات انجام گرفته درباره آنها در این موسسه را می توان در سایت مشاهده نمود .

http://www.ismrm.org/mr_sites.htm
در این سایت می توان به اطلاعاتی درباره ارتعاشات مغناطیسی دسترسی پیدا کرد . NMR , MRI و سایر سیستم های مغناطیسی ، آموزش ، ایمنی ، LINK به مراکز تحقیقاتی و آموزشی دیگر در همین راستا ، کنفرانس ها ، اطلاعاتی درباره MRI وPathology ، انتشارات و ژورنال ها ، لابراتوارهای تحقیقاتی و منابع اطلاعاتی اصلی درباره MRI را می توان از عناوین مهم مطرح شده در سایت نام برد .

http://www.cis.rit.edu/htbooks/mri/‎
در این سایت با کتاب مرجع الکترونیکی درباره MRI به نام THE BASICS OF MRI آشنا می شویم . در سایت می توان این کتاب را مطالعه کرد .

http://www.mrisafety.com/‎
سایت MRI SAFETY.COM به ارائه اطلاعاتی درباره ایمنی و امنیت در هنگام کار با دستگاه MRI برای اپراتور و بیمار می پردازد . در سایت می توان عناوینی چون تحقیقات MRI ، اطلاعات ایمنی ، کتاب ، خبرنامه ، اخبار ، گزارش رویدادها ، امکان ثبت نام در سایت و LINK به سایت های مرتبط را مشاهده کرد .

http://www.colormri.com/‎
سایت COLOR MRI به بحث درباره سیستم های MRI رنگی می پردازد . تکنولوژی ، امکانات مورد نیاز ، تحقیقات ، تصاویر ، انتشارات درباره MRI رنگی را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.uphs.upenn.edu/radiology/‎
این سایت به مرکز تحقیقات رادیولوژی دانشگاه PENNSYLVANIA تعلق دارد . امکانات جستجو در سایت فراهم آمده است ، برنامه های آموزشی ، تحقیقات ، منابع اطلاعاتی و مطالب آموزشی درباره رادیولوژی را می توان در سایت مشاهده نمود .

http://www.radiologyinfo.org/sitemap/modal-alias.cfm?modal=MR
این سایت به ارائه اطلاعاتی درباره رادیولوژی و تصویر برداری به کمک ارتعاشات مغناطیسی MRI می پردازد . در سایت می توان عناوینی چون اخبار ، ایمنی ، لغت نامه تخصصی ، امکانات جستجو ، تهیه تصاویر MRI  از قلب ، بدن ، قفسه سینه ، سر ، عضلات و مغز را مشاهده کرد .

STONY BROOK
این موسسه در زمینه اشعه X مبادرت به ارائه نتایج تحقیقات ، اطلاعات و انتشارات خود نموده است. همچنین اعضای آن را می توان در این سایت مشاهده کرد.

www.bsac.eecs.berkeley.edu
این سایت متعلق به مرکز تحقیقاتی سنسور و محرک ها در دانشگاه BERKELEY امریکا می باشد . در سایت اطلاعات مربوط به انواع سنسورها از انواع بیوسنسورها تا سنسورهای صنعتی وجود دارد . در سایت می توان به امکانات جستجو ، LINK به صفحات داخلی سایت و اطلاع رسانی در زمینه پروژه ها ، انتشارات ، ثبت نام و اخبار و رویدادها اشاره کرد . همچنین امکان دسترسی به نتایج تحقیقات به عمل آمده در زمینه های موجود در سایت فراهم آمده است و می توان این اطلاعات را به صورت معمولی یا PDF از سایت دریافت کرد .

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.