لزوم درج بسته بندی تجهیزات پزشکی برای برچسب اصالت

لزوم درج بسته بندی تجهیزات پزشکی برای برچسب اصالت

رئیس اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی، بر لزوم درج بسته بندی برای کالای ثبت شده در سامانه ثبت تجهیزات پزشکی جهت طرح برچسب اصالت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبردارو به نقل از مهر، رویا شهبازی، گفت: پیرو صدور بخشنامه الزام شناسه گذاری ردیابی و رهگیری و کنترل اصالت (برچسب اصالت) برای تمامی اقلام تجهیزات و ملزومات پزشکی، بخشنامه لزوم به درج بسته بندی برای کالای ثبت شده نیز منتشر شد.
وی با اشاره به ابلاغ این بخشنامه به مدیران عامل و مسئول فنی تمامی شرکت های تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، افزود: با توجه به بخشنامه لزوم اجرای طرح شناسه گذاری، ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت تمامی کالاهای تجهیزات و ملزومات پزشکی، به اطلاع تمامی شرکت های تامین کننده می رساند، درج «نوع بسته بندی» و «تعداد در بسته» کالاهای ثبت شده تا تاریخ ۲۶ آذر ۹۸ توسط شرکت هایی که این گزینه ها را در هنگام ثبت کالا تکمیل ننموده اند، الزامی است.
شهبازی ادامه داد: لازم است، شرکت ها با مراجعه به کارتابل ثبت خود و انتخاب گزینه آرشیو درخواست ها، از قسمت ویرایش اطلاعات بسته بندی نسبت به تکمیل و یا ویرایش مقادیر درج شده اقدام نماید.
وی تاکید کرد: تکمیل و یا ویرایش اطلاعات بسته بندی پرونده هایی که در مرحله اصلاحیه هستند، بر روی کد رهگیری اصلاحیه آنها انجام شود، زیرا با اصلاح بسته بندی نیازی به ویرایش نخواهند داشت. همچنین، پرونده های ثبت قدیمی می بایست از طریق کارتابل اصلاحیه اقدام نمایند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.